Praktycy ze znanych firm przedstawią jak dynamicznie przenikają się światy realny z wirtualnym i zmienia się e-marketing. Zaprezentują trendy rynkowe, najciekawsze case studies i wyniki badań.
Nowe trendy w reklamie online: reklama kontekstowa, reklama w wyszukiwarkach.
Katarzyna Krain, Konrad Uliński, Mobile IT Group Poland
15 minut sławy Twojej marki - czy video w sieci kreuje gwiazdy rynkowe? Michał Wolniak, Heureka
Między zabawą a brandingiem. Wyróżnij się przez rozrywkę. Marcin Maj, OS3 multimedia
Zintegrowane kampanie z wykorzystaniem telewizji internetowej i mobilnej. Teraźniejszość i przyszłość. Dominik Kaznowski, Agora
Synergia w internecie - zaangażuj odbiorcę. Case studies. Tomasz Rzepniewski, Mec:Interaction
Prezentacja raportu OBSERWATOR CETELEM - rynek e-commerce.
dr Łukasz Gębski, Cetelem Bank
Cena podstawowa:
600 zł netto przy zgłoszeniach do 14.08 i zgłoszeniach grupowych
700 zł netto przy zgłoszeniach od 15.08
Koordynator konferencji: Kinga Szydzińska, tel. (0-22) 839 07 23